top of page

"המשולש הקדוש" באיפור קבוע בשיטת השערה


התנאים להצלחת איפור קבוע בשיטת השערה

באיפור קבוע בשיטת השערה יש משולש קדוש, שחייב להתקיים כדי שהאיפור הקבוע יצא מוצלח.

הצלע הראשונה, והכי הכי חשובה: סוג העור של הלקוחה לזה אני קוראת איתני הטבע. כבר הרחבתי בעבר בפוסט שלם על חשיבות סוג העור, אך רק אחזור ואדגיש, כי לא משנה כמה הטכניקה תהיה טובה, וכמה הציוד והחומרים שבהם נשתמש יהיו הטובים והאיכותיים ביותר, אם העור של הלקוחה שומני, או לחילופין (בד"כ זה הולך יחד)עור עבה עם נקבוביות גדולות, לא ייצא לנו שום איפור קבוע בשיטת שערה ובטח שלא מוצלח. או שהכל ידהה וייעלם כלא היה, או שפשוט השיערות ידבקו אחת לשניה עקב החדרת יתר של הצבע לשכבות העור, מה שיגרום לתוצאה לאחר ההחלמה להראות כ"הצללה". מה שרק יגרום לחוסר שביעות רצון אצל הלקוחה. על כן חשוב מאוד להדגיש את הנושא לבעלות עור שומני, טרם הטיפול, ואם צריך, אז לבצע הצללה או לא לבצע כלל.

איפור קבוע בשיטת השערה
איפור קבוע בשיטת השערה

הצלע השנייה היא טכניקת הביצוע: אם התמזל מזלה של הלקוחה, והיא בעלת עור יבש או רגיל האידאלי לאיפור קבוע בשיטת השיערה, אז צלחנו את שלב "איתני הטבע" והגענו לשלב "יכולות האדם" וזה אומר שחשוב מאוד מאוד שהמבצעת של האיפור הקבוע תהיה מאוד מקצועית וזה אומר:

  1. ידע עדכני בתחום.

  2. נסיון רב.

  3. תיק עבודות (צילומים) נרחב. (כאן הדגש הוא גם על צילומים לאחר החלמה ולא מיד לאחר הביצוע)

  4. ביצוע שלב של ציור סקיצה ראשונית מול מראה ותיאום ציפיות יחד עם הלקוחה.

  5. להתאים את הגבות לאופי הלקוחה, וכמובן למורפולוגיית הפנים.

  6. כנות, שקיפות, ואחריות מקצועית. חשוב מאוד להסביר על התהליך, ולא להבטיח שהטיפול יחזיק 4 שנים... להסביר על ההבדלים בקליטת הצבע בין סוגי העור השונים, לבצע שאלון רפואי, חתימה על מסמכים המבארים את תחומי האחריות המקצועית וכד'.

  7. התאמת הצבע הנכון ללקוחה, תוך הסבר שלצבעי איפור קבוע יש לעיתים נטייה לשנות גוון ולכן חשובה המקצועיות של המטפלת בבחירת הגוון המתאים ללקוחה. גם על כך פירטתי בעבר בפוסט שלם על צבעים באיפור קבוע.

  8. הסבר מפורט על תהליך ההחלמה לאחר הביצוע, כל מה שהלקוחה צריכה לעשות (ולא לעשות...) בבית לאחר הטיפול על מנת לשמור על התוצאה הטובה ביותר.

  9. הקשבה – להקשיב ולהבין מה הלקוחה הייתה רוצה להוסיף לשנות ולשפר במידה וכל אלה יכולים להתקיים.

החלמת איפור קבוע בשיטת השערה

הצלע השלישית היא צלע הציוד והחומרים: המשמעות של איפור קבוע בשיטת השיערה היא החדרת פגמנט לעור! אם נחסוך באיכות הציוד והחומרים שאיתם נעבוד כגון: מחטים, צבעים, מכשיר החדרה, וסטריליזציה של סביבת העבודה, רוב הסיכויים שנקבל תוצאה מאכזבת ולא למה שציפינו. גם כאן העיקרון של "הזול עולה ביוקר" הוא נכון. המחיר אותו דורשות מטפלות איפור קבוע, נמצא לרוב ביחס ישר לאיכות הציוד והחומרים שלהן. (יש כמובן גם מקרים חריגים, וחבל...)

הסטריליזציה של סביבת העבודה חשובה כמובן גם לתוצאה האסטטית, אך חשוב מכך מדובר בבריאות הלקוחה, (והמטפלת) מניעת זיהומים ומחלות. ועל כן חשוב מאוד לעבוד עם מחטים חדשות, מגבונים, גזות סטריליות כפפות חד פעמיות ועוד..

איפור קבוע בשיטת השערה
איפור קבוע בשיטת השערה

לסיכום:

על מנת לקבל תוצאה טובה באיפור קבוע בשיטת השערה חייבות להתקיים שלושת הצלעות של "המשולש הקדוש" מספיק שצלע אחת תחסר, וזהו מתכון בטוח לאכזבה...

בהצלחה

שירה זאבי איפור קבוע.


פוסטים
פוסטים אחרונים
חיפוש תגיות
No tags yet.
עיקבו אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Instagram Social Icon
bottom of page