top of page

מיקרובליידינג לבלונדיניות - איפור קבוע לעור בהיר

נתחיל מהעובדה הכי חשובה, כן זה אפשרי! אפשר לעשות איפור קבוע ומיקרובליידינג לבלונדיניות, ולשמור על מראה עדין וטבעי. אחרי שאמרתי את זה, נעבור להסברים :)


מיקרובליידינג לשיער בלונדיני
מיקרובליידינג לבלונדינית

המון בנות בהירות / בלונדיניות פונות אליי בבקשה רק לשיטת שערה (מיקרובליידינג) כי מה שמצטייר להן בראש, זה ששיטת שערה (מיקרובליידינג) מקנה תוצאה בהירה ועדינה בעוד הצללת פודרה תהיה בולטת ונראת יותר לעין... וזה ממש ממש לא חייב להיות ככה.

בכל טכניקה ניתן לעבוד בכל קשת הגוונים של פיגמנטים לאיפור קבוע, אפשר לבצע שיטת שערה בצבע חום כהה ואז התוצאה תהיה מודגשת ודומיננטית, ואפשר לבצע הצללת פודרה סופר אוורירית בגוון בלונדיני זהוב ונערי ובקושי ניתן יהיה לשים לב שנעשה משהו בגבות, (ורק לקבל מחמאות) הכל תלוי באיכות הביצוע על כל מרכיביו השונים: טכניקה לא פחות ממעולה, הבנת המורפולוגיה של הפנים, את סוג העור ואת אופי הלקוחה.


הצללת פודרה לעור בהיר - שירה זאבי
הצללת פודרה לעור בהיר

בתהליך מיקרופיגמנטציה בגבות, הביצוע חייב להיעשות בהתאם לתווי פניה של הלקוחה, לעבוד עם פיגמנטים המתאימים בדיוק לגווני הפנים והצמיחה הטבעית של הלקוחה!!! כשעובדים נכון, בהתאמה לנתונים הטבעיים, כל טכניקה יכולה להתאים ולהראות מצוין על כל גוון של לקוחה.


חשוב לי להדגיש את הנקודה כיוון שאם ללקוחה לא מתאימה שיטת השערה ( בגלל סוג עור, שומני-מעורב) והיא חוששת מהצללת פודרה, היא עשויה להתעקש ולבצע את הטיפול אצל טכנאית שכן תסכים לבצע שיטת שערה למרות חוסר ההתאמה של סוג העור, ואז תתקבל תוצאה לא יפה מאחר ובעבודה על עור שומני, יש צורך לעבוד חזק ועמוק כדי שהצבע ייתפס, ויש צורך לבצע הרבה מעברים. כתוצאה מכך השערות יתעבו, ימרחו, ויתקבל גוון כהה ולא יפה. התוצאה תראה יותר כמו הצללה לא מוצלחת מאשר שיטת השערה או מיקרובליידינג.

לכן חשוב מאוד שהתהליך יתאים לנתונים של העור והפנים וכך תתקבל התוצאה הטבעית ביותר והכי מתאימה ללקוחה.

בהצלחה :)


שיטת שערה והצללת פודרה לבלונדינית
איפור קבוע משולב לבלונדינית

פוסטים
פוסטים אחרונים
חיפוש תגיות
No tags yet.
עיקבו אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Instagram Social Icon
bottom of page